Ining之歌

希望被屏蔽的文章可以快些解封(ㄒoㄒ)

 占tag致歉

部分歌词稍作改动

b站  av43737292

圖片作者

ちや

ひろ

空神和大jo都是拥有赤子之心的人,他们经常为他人着想和原谅敌人(悟空放贝吉塔走,大jo不再气Dio)
因此我想分享Layto-The Way这首歌给既是初代主角又是天使的他们

Layto - The Way

Far back time ago
从很早以前
I was standing all alone
我就是孑然一身
Freezed-lips sharp tips
冷漠的唇舌 苛刻的要求
Shaking with the tightest grip
被剥削压榨

Glazed eyes on time
极其疲惫的工作时间
Punch in when the clock is nine
9点钟打卡上班
Hold you close hope I'm right
跟你相依馀生 希望我选对了
Lightning strike me on this night
那夜我对你一见钟情

Mad ways sad days
昏乱的命途 痛心的日子
Over in a change of pace
已被速战速决
Ship sank pullin' rank
沉没的船已被捞起

Float up to my thinkin' tank
浮到我的脑海

Knees on ground
双膝跪地
I would pray out loud
我会大声祷告
Low boy see that sky
卑微的男孩仰望天空
Lord just let me fly…
Lord 让我高飞远翔

I would fall asleep
我会安然入睡
To my darkest dream
进入黯淡无光的梦境
All the truth I seek
所有我寻觅的真相
Calling out to me
正在呼之或出

New speak show and tell
耳目一新的讲话
This will be my hardest sell
是难以接受的
Wise men always say
智者总是说
Sadness wraps in golden plates
悲伤包藏在金页中

High time stop or roll
长年的阻挠或劳碌
Never sell that open soul
绝不出卖敞开的灵魂
Mind free time me
直到你除去杂声
Up until you clear the noise!
我才可随心所欲

Knees on ground
屈膝跪下
I would pray out loud
我会大声祈祷
Low boy see that sky
卑微的男孩抬头望天
Lord just let me fly…
Lord 让我展翅翱翔

I would fall asleep
我会酣然入睡
To my darkest dream
进入昏暗无光的梦境
All the truth I seek
所有我寻求的真相
Calling out to me
正在呼之欲出

Na-na-na-na-na-na…
Oh oh oh oh~~~

Knees on ground
双膝跪地
I would pray out loud
我会大声祈求
Low boy see that sky
渺小男孩举目望天
Lord just let me fly…
Lord 让我向往天空

I would fall asleep
我会沉沉入睡
To my darkest dream
进入暗淡无光的梦境
All the truth I seek
所有我寻找的真相
Calling out to me
正在浮出水面



评论 ( 3 )
热度 ( 19 )

© Ining之歌 | Powered by LOFTER