Ining之歌

希望被屏蔽的文章可以快些解封(ㄒoㄒ)

占tag致歉

部分歌词稍作改动

微迪乔(Dio的视角)

b站 av34312892

圖片來源

Tumblr The TRASH realm

贫穷,丧母和邻居的嘲笑欺负使Dio对这世界有很多不满。同时有很强烈的仇富心态,他痛恨大jo拥有的一切;并认为这些应属于他自己。之后Dio借着大jo的石鬼面研究变成吸血鬼,他深知自己已无法回头。

Layto-Little Poor Me

I tried hard
我已尽力
you know I care
你知我很在意
I care I care
Just a little poor me
Just a little poor me
这只是可怜的我

Mirror mirror on the wall
镜子 墙上的镜子啊
I'll make sure you crack and fall
我会确保你化为齑粉
I made strides
我一往无前
Don't call me sweet
不要用亲暱叫我

Chaos organizes me
混乱成就了我

I can see you're wondering oh why
我能看出你为何大惑不解
(Oh it's such distaste!)
Oh 这真恶心
When I'm with you I crumble alive
当与你一起 我歇斯底里地活着
(I have to leave this place!)
我一定要离开这地方

I'm gone Hey!
我走了
Not going home
不是走回家路
Going down that lonely road
是走向孤零路
Whoa-oh-oh-ooooh-oh
It's too bad I'll never be back
可惜我将会一去不返

I can't tell you what I feel inside
我不能告诉你 内心何等滋味
(What I feel inside)
This feeling burns inside my mind
这种感觉我心中燃烧
JUST A LITTLE POOR ME
这只是孤苦的我

I tried hard you know I care
我已尽力 你知我很重视
Thousand years embrace that stare
千年的形影不离
Manic days I know you know
疯癫的日子 你知我知
You'd get high while I'd be low
我和你是云泥之别

I can sense you're trembling inside
我能感觉你内心的忐忑不安
(Oh that spiteful face)
Oh 那张狰狞的脸孔
Certain things you just can never buy
你永远买不到的某样东西
(Things you'll always chase!)
那样你渴望知道的

I'm gone Hey!
我走了
Not going home
不是走回家路
Going down that lonely road
是走向独行路
Whoa-oh-oh-ooooh-oh
It's too bad I'll never be back
可惜我将会一去不返

I can't tell you what I feel inside
我不能告诉你 内心什么感觉
(What I feel inside)
This feeling burns inside my mind
这种感觉我心中燃烧
JUST A LITTLE POOR ME
这只是伶仃的我

This is not what I want
这不是我想
Becoming to someone
成为的某人
I'm not Disaster
我不是灾星

Pressure it mounts
吞声承受压力
Faster master please
举步生风的天才
Just let me move on
Just let me move on
让我一直前进
Come on
来吧

It's not like I'm wrong
错的不是我
Shedding a tear with the pain
一个月或一天内
A month or a day
苦痛中失声痛哭

The game I can't play
一个我玩不起的游戏
Typical time to move on
在特定时间下继续进行
You know I'm not wrong
你知道我没错

All for not
统统不是
The me that you thought
那个你以为的我
The one who you sought
那个你找寻的我
I'm not of the kind of kid
我不是那种孩子

To point to a map
在地图指出定向
Who runs at a snap
谁会漂泊无定

Yes sir. No sir. 
不论怎么说
Not for me
这不适合我

I'd rather spend it all
我宁愿豁出去
So you can see
这样你就看到
What freedom's really worth to
真正值得拥有的是什么自由
1 2 3
Set me free
解除我的束缚

I'm gone Hey!
我走了
Not going home
不是走回家路
Going down that lonely road
是走向孤寂路
Whoa-oh-oh-ooooh-oh
It's too bad I'll never be back
可惜我将会一去不返

I can't tell you what I feel inside
我不能告诉你 内心何等滋味
(What I feel inside)
This feeling burns inside my mind
这种感觉我心中燃烧
JUST A LITTLE POOR ME
这只是孤苦的我

I tried hard
我已尽力
you know I care
你知我很在意
I care I care
Just a little poor me
Just a little poor me
这只是可怜的我

评论 ( 28 )
热度 ( 567 )
  1. 共4人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© Ining之歌 | Powered by LOFTER