Ining之歌

希望被屏蔽的文章可以快些解封(ㄒoㄒ)

 占tag致歉

部分歌词稍作改动

又回到老板多比了~~~

b站 av25093345

图片来源: artist_Ihy

P2 授权

NIVIRO--- The Ghost

Are you afraid of the dark?
你怕黑吗?
Are you scared?
你害怕吗?

I can see you from behind
我在你背后凝视着你
You can hear me in your mind
你对我有所耳闻
Run so fast as you can go
你飞快地奔离逃走

Time will catch you
时间会在你意识到前
before you know.
将你捉拿

Are you afraid of the dark?
你怕黑吗?
Are you scared?
你惧怕吗?
I am you
我就是你

I'm coming closer
我离你越来越近
La la la la la~~~

I will catch you
我会抓到你
The time, it goes…
似水流年

Tick tack tick tack
Tick…tack...

Are you afraid of the dark?
你怕黑吗?
Are you scared?
你不安吗?
I am you
我就是你




评论 ( 5 )
热度 ( 11 )

© Ining之歌 | Powered by LOFTER