Ining之歌

希望被屏蔽的文章可以快些解封(ㄒoㄒ)

占tag致歉

部分歌词稍作改动

荒木庄歌曲第二弹!
上一篇: http://shirleyliu51234.lofter.com/post/20109966_1c6b2e638 (Hit&Run)

至今仍未抽到老板(心痛...)

b站 av14944170

歌曲MV接上同一系列歌The Ghost的剧情

http://shirleyliu51234.lofter.com/post/20109966_1c6f10713 (老板多比)

NIVIRO - The Return

I'm coming closer
我离你越来越近
I will catch you
我会抓到你

Oh Hi~
It's me again
又是我啊
I missed you
我想念你
You remember me Right?
你记得我 Right?
I'm not only there at night
我不只现身在茫夜

You seem a little nervous
你好像有点紧张
In your head it's like a creepy circus
像有一个毛骨悚然的马戏在你的脑海里
Are you ready for the show
你准备好观赏这场表演吗
Not only where did all your ghoulish called
不单是你的痛哭声
I'm back Boom!

I control you just as in game
我控制你如同游戏中
But don't try to fight me back
但不要妄想可以反击我
You can't break me Try it!
你不能将我击溃 Try it!

And you shall see
你会看到
I'm back Boom!

You are unprepared
你在临阵磨枪
I would swear
我敢担保
You are pretty scared
你惴惴不安

It is like a magic show
这恍若一场魔术表演
A darker flow
暗流湧动
I won't let you go
我不会让你不辞而别
I'm here!

I control you just as in game
我操纵你如同游戏中

But don't try to fight me back
但不要妄想可以制伏我
You can't break me Try it!
你不能将我击倒Try it!

And you shall see…
你会看到…

I'm back Boom!


评论 ( 5 )
热度 ( 26 )

© Ining之歌 | Powered by LOFTER